Wednesday, 20 January 2010

HAPPY BIRTHDAY TO KHADEEJA MAISARA

19 Januari 2010 lepas adalah besday niece saya. Tapi saya sangat sedih dan saya sangat-sangat terkilan till today. Saya tak dapat hadir di majlis hari lahirnya. Saya tergerak nak call mak ayahnya dan bercakap sendiri dengan niece saya yang berusia genap 4 tahun, tapi saya tak mampu berbuat demikian. Saya rindu dia sangat-sangat tapi tak tau kenapa saya tak dapat nak menghubunginya. 

dia sangat comel..
dia sangat cute..
dia sangat manja ..
dia sangat garang..
dia pelat..
dia suka cekak pinggang..
dan..
saya sangat rindu dia..
Adakalanya kita mungkin ada perasaan untuk berdiam, senyap dan tak mahu menghubungi sesiapa. Seperti takde keinginan untuk bercakap dengan sesiapa. Kadang-kadang dengan orang yang kita sayang pun kita tak bernafsu untuk bercakap. Walhal kita rindukan dia. Ouh..Merundumnya saya. Saya kenapa?

Happy Birthday to my beloved Niece 'KHADEEJA MAISARA' @ JIJAH. Tengoklah sidebar kalo nak tengok betapa cute miutnyer die.. Mak Long miss u so much!

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998