HAPPY BIRTHDAY TO KHADEEJA MAISARA

19 Januari 2010 lepas adalah besday niece saya. Tapi saya sangat sedih dan saya sangat-sangat terkilan till today. Saya tak dapat hadir di majlis hari lahirnya. Saya tergerak nak call mak ayahnya dan bercakap sendiri dengan niece saya yang berusia genap 4 tahun, tapi saya tak mampu berbuat demikian. Saya rindu dia sangat-sangat tapi tak tau kenapa saya tak dapat nak menghubunginya. 

dia sangat comel..
dia sangat cute..
dia sangat manja ..
dia sangat garang..
dia pelat..
dia suka cekak pinggang..
dan..
saya sangat rindu dia..
Adakalanya kita mungkin ada perasaan untuk berdiam, senyap dan tak mahu menghubungi sesiapa. Seperti takde keinginan untuk bercakap dengan sesiapa. Kadang-kadang dengan orang yang kita sayang pun kita tak bernafsu untuk bercakap. Walhal kita rindukan dia. Ouh..Merundumnya saya. Saya kenapa?

Happy Birthday to my beloved Niece 'KHADEEJA MAISARA' @ JIJAH. Tengoklah sidebar kalo nak tengok betapa cute miutnyer die.. Mak Long miss u so much!

Comments

Popular Posts