Monday, 10 May 2010

~ TETIBA FAVICON SAYA GHAIB ~


Geramnyer..Nak buat FAVICON tak boleh. Semalam dah buat dan menjadik, mlm ni tetiba tengok favicon dah takde kat blogspot saya. Belajar buat ni dari blog http://www.edrienahazelina.blogspot.com/search?q=favicon .Help me! Help me! Pesal tetiba boleh hilang plakkkkkkkkkkk...Saya fikir karena BB yang lembap nak mamfus ke hapa, tapi saya tengok si EH ni ada pulak Favicon tu. Pesal kat saya tak leh???? Citer mari la..

Kenapa nak buat FAVICON tu? Sajalah gedik konon nak kasik blog saya ni cun la...Tapi ampesss.....Belum jadik lagik. Marah ni!!

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998