Pemenangnya ialah..............

Assalamualaikum!

Wah..Entri terbaek ni mulakan dengan salam. Ngeeeeee.. Rasanya macam lama sangat saya tak apdet blog. Saya apdet status tiap hari kat FB dan twitter je. Nak mengarang ayat untuk blog macam takde masa recently. Ceh! Bajet PM. 

Hari ni mood munge munge walau tahap badan kene belah dua. (Poyo konon nak bagitau terkejar kesana kemari tapi still berusaha dengan jayanya mengapdet blog) Hasil semburan, losyen Gucci Flora dan shower gel, semangat memang terbaek dan menyegarkan! Saya mula membeli sebelum dilancarkan lagi dan sejak itu saya jatuh cinta dan tak tukar yang dah. Dah masuk set ke 4 tapi saya tak paling yang lain dah. Ada juga saya beli yang lain tapi tak berpakai. Membazir sungguh! huhuhu..Walau saya kopak semalam tapi saya puas hati sebab dah tunggu 2 bulan nak beli tak dapat-dapat. Bajet tergelincir sikit. Hahah...Pastu kakak Elly kat Parkson tu pon best bagi gift macam macam. Termasuk 2 miniature Gucci utk lelaki (tu pon sebab en ehem pujuk ala senyom gedik!), sample 2, 1 bottle Gucci by Gucci dan voucher 40 hengget. Semangat weh!!


Disebabkan oleh semangat yang meluap-luap ni jugak saya nak umumkan pemenang kontes tempohari. Huhu..Minta ampon minta mahap atas kelewatan. Memang tak disengajakan. Tanpa membuang masa diminta pemenang ni hantar detail (Nama, IC, alamat, No. Telefon) ke azaupm@yahoo.com.sg. Jeng! jeng! Jeng! Ceh..Pakat konon gempak sangat la adiahnya tu kan? Hahaha..Pemenang yang berjaya menarik ati sanubari qalbu saya ialah ....

-


-


-


-



Cik Azreen Zunairah 
Areen Tembam Punya Cerita @ http://areenbuttlady-dalinda.blogspot.com/

Jadi, Jangan buang masa lagi. Pemenang ni cepat-cepat la hantar detail ye. Kepada yang tak berjaya tu, jangan putus asa..Saya mesti nak buat kontes lagi, jadik rajin-rajin la folo blog saya. Ok?? Jangan kecek-kecek ati ye...Senyommmmmmmmmmmmmmmmmm!!! Cak!

Comments

  1. woahhh !!! x sangka kita boleh menang kak..thx sangat2 tau...suka nya lah hai !!! hehehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

Popular Posts