Monday, 30 November 2009

KAWEN-KAWEN

Ni cite lama dolu arr..Dalam sebulan sudah..Bf gelaps saya telah menghantar wedding cardnya..Takkan korang tak paham kan? Mustilah menjemput saya ke weddingnyer tu..Hmm...Berkire-kire saya nk datang le gak ngan pak incek saya..Harini plak saya dapat kad tawen opis mate saya. Ingat saya arrange date, sekali saya tengok..clash daa... Pada hari yang sama gak opis mate saya dak NIZAM tawen gaks!! Umah opis mate saya ni takleh berapa jauh tapi jauh le gaks umahnya.. Nun kat sebelah opis saya.. Bf gelaps saya ni plak nun jauh kat Pontian..Mau kene nginap 4 hari 3 malam gamaknya nk sampai ke sana..hahahha!! Erm..erm...Mane satu saya kene g ek?? Chait!! Apasal susah sgt saya mau pikir...Bongok tetiba plak...




ChannelC : Mereka yang malu untuk memohonkepada ALLAH selalu adalah diantara yang tertipu dengan muslihat syaitan dan ituadalah bibit-bibit kufur.


No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998