KAWEN-KAWEN

Ni cite lama dolu arr..Dalam sebulan sudah..Bf gelaps saya telah menghantar wedding cardnya..Takkan korang tak paham kan? Mustilah menjemput saya ke weddingnyer tu..Hmm...Berkire-kire saya nk datang le gak ngan pak incek saya..Harini plak saya dapat kad tawen opis mate saya. Ingat saya arrange date, sekali saya tengok..clash daa... Pada hari yang sama gak opis mate saya dak NIZAM tawen gaks!! Umah opis mate saya ni takleh berapa jauh tapi jauh le gaks umahnya.. Nun kat sebelah opis saya.. Bf gelaps saya ni plak nun jauh kat Pontian..Mau kene nginap 4 hari 3 malam gamaknya nk sampai ke sana..hahahha!! Erm..erm...Mane satu saya kene g ek?? Chait!! Apasal susah sgt saya mau pikir...Bongok tetiba plak...




ChannelC : Mereka yang malu untuk memohonkepada ALLAH selalu adalah diantara yang tertipu dengan muslihat syaitan dan ituadalah bibit-bibit kufur.


Comments

Popular Posts