ASTRO DAN JUSCO

Tajuk atas macam tak berkaitan kan? Saya malas nak memblog banyak-banyak, so saya merge kan je...keh keh keh..Dasar Mak Incek Pemalas!

Tengah saya membuang masa menggodek blogspot tadi, ASTRO ada call. Nak tambah package lagi. Tengah promosi untuk harini je...Hahahahah..Gila saya terpesona. Tempohari tak dapat nak amik HBO, tetiba harini ada package tu plak bernilai RM34 sahaja! Hahaha..Saya apa lagi...Signup la untuk ASTRO kat kg umah mak. Semua jadi RM105. Later on nak signup satu lagi account kat umah saya, so saya akan tukar kad ASTRO. Saya amikle yg ada HBO tu. Bagi mak abah tengok pun bukan mereka tau. Hahaha..Kejam sadis saya kan?? Padan muka adik tak dapat tengok nanti...Ko tgklah WWE RAW je nanti..

Saya baru je balik dari JUSCO CHERAS SELATAN mengshopping langsir bersama tunang pak incek. Hahahah...Concept?? Belasah je dulu.....Taaa...Tengah godek cari concept. Sangatlah bz..

Comments

Popular Posts