Wednesday, 2 December 2009

ASTRO DAN JUSCO

Tajuk atas macam tak berkaitan kan? Saya malas nak memblog banyak-banyak, so saya merge kan je...keh keh keh..Dasar Mak Incek Pemalas!

Tengah saya membuang masa menggodek blogspot tadi, ASTRO ada call. Nak tambah package lagi. Tengah promosi untuk harini je...Hahahahah..Gila saya terpesona. Tempohari tak dapat nak amik HBO, tetiba harini ada package tu plak bernilai RM34 sahaja! Hahaha..Saya apa lagi...Signup la untuk ASTRO kat kg umah mak. Semua jadi RM105. Later on nak signup satu lagi account kat umah saya, so saya akan tukar kad ASTRO. Saya amikle yg ada HBO tu. Bagi mak abah tengok pun bukan mereka tau. Hahaha..Kejam sadis saya kan?? Padan muka adik tak dapat tengok nanti...Ko tgklah WWE RAW je nanti..

Saya baru je balik dari JUSCO CHERAS SELATAN mengshopping langsir bersama tunang pak incek. Hahahah...Concept?? Belasah je dulu.....Taaa...Tengah godek cari concept. Sangatlah bz..

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998