Wednesday, 2 December 2009

ASTRO DAN MAK

Ni cite pasal raya haji tempohari. Dengan penuh ikhlas hati dan bangganya saya dan Pak Incek apply Astro kat umah mak kat kg. Cian mak abah dan adik...Nak bagi hati mak abah senang sket. Kami ada internal problem. Mak abah bawa bersabar tau. Kami janji akan ubah semuanya...Huhuhuu..Tersedih plak sket.

Pagi ahad, saya ngan pak incek siap-siap nak balik KL. Sebab saya niat nak masuk opis. Banyak keje woo..Saya angkut sekali baju-baju aku masuk keta. Saya ni dah masuk 2 bulan ulang alik dari kg ke KL tiap hari. Sebab tu baju banyak kat kg. .Letih gile tiap hari habiskan masa 5 jam kat jalan. Tapi sebab mak abah...Gagahlan juga balik. Lepas saya masukkan seme dalam kete mak dah buat muke sedey dia tu..Hahahah..Mak siap tanya saya tak balik lagi ke? Kejam ek saya!!

Then sampai KL dalam jam 12.30 aku tengok umah yg saya nk sewa dulu. ASAyarasa serabut, minta tunang Pak Incek hantar balik umah sebab nak kemas baju sebelum masuk opis. Punyalah Saya alpa dengan masa, saya siap mengemas pukul 4.00. Masa tu, mak dah banyak kali tepon saya ngan adik. Siap nangis-nangis lagik...hahahha..Mak ni teruk tau!!!


Mak           : Kak mie tak nak balik ke harini?
Mak Incek  : Kenapa? Tak pasti la mak..keje banyak..
Mak           : Yelah..Mak sunyi..Adik kat sana..Semua baju bawak. Sehelai pun takde mak nak tengok.
Mak Incek : Tengoklah mak

Last-last, saya ngan tunang Pak Incek cakap, kita balik anta adik. Takut mak sunyi. Saya tak jadi g opis tau!! Kejam! Kejam!! Sebenarnya saya pun malas!! Hik..hik..hik..Tak ke gile..!!!!!!!!! Tapi, saya kesian kat mak....sayang mak!!




No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998