Wednesday, 2 December 2009

BABY MASUK ICU

Kekdahnye ingat tak lagi pasal baby yang saya cite tempohari? Baby tu lom sampai lagik pun kat tangan saya. Frust beb..Frust!! Semalam Pak babay tu bagitau, baby masuk ICU coz kene jangkitan kuman kat paru-paru. Sedihnya ..hua 30x..Itulah, orang lelaki tak pernah jaga anak, bila kene tinggal isteri terpaksa jaga..sure tatau camne nak jaga bebetul. Baby ni kehilangan ibu...Ibunya meninggal waktu melahirkannya. Sedih kan?? Baby sekarang kat hospital Taiping. Saya ingat nk singgah menjenguk minggu ni.. sedih wooo!! Sob! Sob! Tunang Pak Incek dan bebel2 je....

ChannelC: Pahala jihad boleh diperoleh oleh seorang isteri dengan melayan baik & penuh kasih sayang terhadap suaminya yang pulang ke rumah dalam keadaan letih & lesu

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998