MALAM TADI SAYA NANGIS

Alohaaa....Saya harini nak cite pasal malam tadi. Ada sesapa tengok Idola Kecil tak? Selalu saya tengok tapi tak pernah la tengok dengan sempurna. Ade je gangguan yang tidak dan sengaja diadakan. Hahahah..
Back to the future..Hahah..Gilorz saya ni. Tugasan adik-adik kecik malam tadi adalah menyanyikan lagu-lagu Allayarham Sudirman Hj. Arshad. Saya tengok biasa-biasa je la tapi tetap menarik sebab tu saya terus tertarik tunggu next contestant. Tiba-tiba.........Adik kecik bernama Azam menyanyi. Opening je dah buat saya meremang bulu roma. Dari saya tengok tb sambil baring terus duduk. Siyes best. Dia menghayati sampai menangis mengalirkan ayer mata beb...Sampai saya pun join sekali nangis tau....Huhuhuhuhuhu..siyes saya nangis sampai boleh penuh mangkuk mee maggi. Tapi saya tetap kontrol cun..Iskh!! Dah la adik tu sangat cute, kompem membesar dengan penuh kacak. Tapi saya sangat tak puas hati bila adik Sam terkeluar. Iskh!! Kenapa bukan MAULUD? Saya tak suka tau..!!!Tak caye, tengoklah performance adik ni. Sekarang ni saya tengah layan dia nyanyi dan saya nangis lagi...huhuuhuuu.......Ah! Dasar saya yang cenggeng...
Sealed with a Kiss



Comments

Popular Posts