Tuesday, 15 December 2009

MENJEJAK KASIH

Merujuk kepada kawan-kawan sekolah ketika bersekolah menengah di SMATK saya telah menjumpai FB ini orang...heheheh..

1. Maizurah Ahmad 
2. Aniza Mohd Amin
3. Ruhi Hidayah
4. Norazlina Ahmad
5. Yusniza Yunus (Saya belum di approve lagi!)

Nanti saya apdet lagi sapa yang saya dah jumpa..heheheh.. Syok arr menjejak kasih ni..

6 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Anon, tak baik mengata orang macam tu sekali

    ReplyDelete
  3. no2 dah kawin ea? ngan laki org? no5 bagus dah bertudung..takder la buas sgt sekarang kan?

    ReplyDelete
  4. udah2 ler tu. toksah dok meroyan bagai kat fb. buat menyemak je wall kitaorang. gedik sungguh

    Nabi Muhammad S.A.W pernah bersabda: "Sesiapa yang beriman kepada ALLAH S.W.T dan hari Akhirat, maka hendalah ia bercakap baik ataupun diam"

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. knplah nak cakap orang macamtu sekali? Setiap manusia ada sisi kurang baiknya..pass is pass dear..

    ReplyDelete

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998