Tuesday, 15 December 2009

PADAN MUKA SAYA

Pagi ni saya leka mengsurfing tenet. Tetiba ada orang masuk bilik saya nak audit. Cehhh! Saya di audit APA. APA itu APA? Mamfus..saya dah lah tak berapa buat research mende nih. Cuma amik tau gitu-gitu jew...Sib baik saya boleh mengkover kelembapan saya pagi ni dan memasang switch berfikir secara pantas. Dah abih audit barulah saya tanya siapa tuan punya diri yang tanpa segan silu mengaudit saya...Dengan senyum malu dia kata 'saya prof......' hehehe..Inilah akibatnya dok asyik mentenet.

Saya amat gembira petang semalam hingga pagi ni sebab saya dah jumpa semula kawan-kawan lama masa di SMA Telok Kemang yang saya cari sekian lama.. Ewaaahh ..Saya akan carik lagi pasni...hehe

Sila jawab tekak tekuk saya pagi ni..

Apa menatang paling kaya?     -------------------------------
Apa menatang paling mesikin? -------------------------------

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998