PADAN MUKA SAYA

Pagi ni saya leka mengsurfing tenet. Tetiba ada orang masuk bilik saya nak audit. Cehhh! Saya di audit APA. APA itu APA? Mamfus..saya dah lah tak berapa buat research mende nih. Cuma amik tau gitu-gitu jew...Sib baik saya boleh mengkover kelembapan saya pagi ni dan memasang switch berfikir secara pantas. Dah abih audit barulah saya tanya siapa tuan punya diri yang tanpa segan silu mengaudit saya...Dengan senyum malu dia kata 'saya prof......' hehehe..Inilah akibatnya dok asyik mentenet.

Saya amat gembira petang semalam hingga pagi ni sebab saya dah jumpa semula kawan-kawan lama masa di SMA Telok Kemang yang saya cari sekian lama.. Ewaaahh ..Saya akan carik lagi pasni...hehe

Sila jawab tekak tekuk saya pagi ni..

Apa menatang paling kaya?     -------------------------------
Apa menatang paling mesikin? -------------------------------

Comments

Popular Posts