Friday, 11 December 2009

SAYA YANG TAKDEK XTVT

Harini saya memblog dari umah sebab hari ni cuti KeputeraanD.Y.M.M Sultan Selangor. Bosan gaban beb dok umah tanpa buat xtvt.Nasib baik ada laptop pejabat yang saya boleh pinjam during cuti ni. Sejak lappy yang diperuntukan untuk saya telah dirampok (itupun ihsan opis juga), susah nak menggodek taim cuti. Hangin je satu badan. Saya ni kalo dok sehari depan PC/Lappy menggodek2 internet pun sanggup! Sebab tu saya teramik course ni dulu masa sekolah...:) Saya banyak xtvt nak buat sebenarnya tapi fulus tak berapa nak mengizinkan pulak. Keh keh keh! Rambut saya ni dah leh wat sapu sampah panjangnya..Nak potong sangat rasanya.Nak potong rambut tapi style apa yang sesuai kat muka mulat gumuk saya ni ek?? Ada IDE ??????? Lama dah tak g treatment rambut, wat facial dan memalaskan diri kat spa. Memanglah dasar pemalasnya SAYA ini. Sila jangan ikut jejak langkah saya.Paling tidak pun hari ni macam nak ajak Pak Incek ke IKEA. Bukan nak memborong, saje gatal nak cuci mata. Kengkonon nak cari konsep la. Walhal buku dekorasi ke, kat internet ke pun boleh nak belajar. Saje tapak kaki saya ini sangat gedik untuk merayau..Hahahaha...  

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998