SAYA YANG TAKDEK XTVT

Harini saya memblog dari umah sebab hari ni cuti KeputeraanD.Y.M.M Sultan Selangor. Bosan gaban beb dok umah tanpa buat xtvt.Nasib baik ada laptop pejabat yang saya boleh pinjam during cuti ni. Sejak lappy yang diperuntukan untuk saya telah dirampok (itupun ihsan opis juga), susah nak menggodek taim cuti. Hangin je satu badan. Saya ni kalo dok sehari depan PC/Lappy menggodek2 internet pun sanggup! Sebab tu saya teramik course ni dulu masa sekolah...:) Saya banyak xtvt nak buat sebenarnya tapi fulus tak berapa nak mengizinkan pulak. Keh keh keh! Rambut saya ni dah leh wat sapu sampah panjangnya..Nak potong sangat rasanya.Nak potong rambut tapi style apa yang sesuai kat muka mulat gumuk saya ni ek?? Ada IDE ??????? Lama dah tak g treatment rambut, wat facial dan memalaskan diri kat spa. Memanglah dasar pemalasnya SAYA ini. Sila jangan ikut jejak langkah saya.Paling tidak pun hari ni macam nak ajak Pak Incek ke IKEA. Bukan nak memborong, saje gatal nak cuci mata. Kengkonon nak cari konsep la. Walhal buku dekorasi ke, kat internet ke pun boleh nak belajar. Saje tapak kaki saya ini sangat gedik untuk merayau..Hahahaha...  

Comments

Popular Posts