Sewa Rumah

La la la...Ok..Semalam Mak Incek ngan tunang pak incek baru balik mengelop umah kat Casa Riana Condominium. During lunch time tau! Penat weh!! Alhamdulillah saya puas hati la..Ada swimming pool dan playground. Boleh saya membadakkan diri dalam pool tu nanti after together-gether..hahahah. Privacy dan yang paling saya suka amat, sami bakal menjadi penyewa pertama. Rumah pun baru siap sebulan. Jadilah..sementara tunggu umah sendiri siap. Sebelum ni memang dah dapat umah sewa untuk after together-gether. Kat Villa pavillion. Tapi ntah kenapa, macam-macam masalah..Ade je..Bukan rezeki agaknya. Weekend lepas saya sesaja call tuan umah baru ni, terus dia kata ok je. Senang sangat berurusan dan boleh nego plak tu. Pastu umah baru, permintaan kami dia boleh tunaikan. Rumah tak letak syarat mengarut as long as jangan pecah je katanya..Hahahah..Maklumlah..Tuan ni bukan ada satu umah je. Banyak umah dah yang dia sewakan. Lagipun, anak kerabat pahang...takkan takleh nego kot Tengku..Kan? kan? Insyaallah.Kami jaga macam jaga nyawa kami sendirik..Boleh ??? Kah kah kah!!
 
Ni gambo block tepi, aku sewa block tengah....

Pagi tadi saya gaduh manja ngan tunang pak incek pasal langsir umah!! Hahahahha....

Pak incek   : Nak beli langsir macammana?
Mak incek  : Tutup pakai selimut je lah tingkap tuh...:)
Pak incek   : Apasal? Takde duit ke nak beli sampai tutup dengan selimut je...
Mak incek  : Kakakakakkak

Kejam kan saya?? 


Comments

Popular Posts