Teriyaki @ Ichiban Ramen

Khamis lepas saya terpaksa memaksa Pak Incek temankan saya lunch sebab kengkawan saya berkursus.. Huhuhu..Saya takde geng. Cian Pak Incek kene layan saya. Mula-mula saya teringin nak makan sushi, tetiba Pak Incek boleh pulak tersasar ke Jusco. Jusco Cheras Selatan mana de Sushi. Pak Incek pulak kata nak makan Johnny's. Saya angkat kening lagi sbb hari sebelumnya saya baru je lepas makan Johnny's. Sudahnya kami makan kat Ichiban Ramen. Ha...Amik ko! Dengan muka monyok Pak Incek order Nasi Goreng Tom Yam (Tom Yam je saya tau..Nama depan makanan tu saya tak hengat. Heheh) Saya pulak Chiken teriyaki. Pak Incek tambah lagi pesanan prawn ball (Nama sebenar tak dapat diingat). Sampai je order tu, Pak Incek terus makan....Taim nak bayar tu Pak Incek cakap 'lain kali makan sini ye..Tak rugi makan pun..sedap...' Saya terus buat muka belagak tak hengat..Hehehehehhehe
Pak Incek makan tanpa tunggu saya

Tinggal lidi je Pak Incek dah belasah prawn ball tu. Sayur je saya makan...heheh 


 
Hiasan dalaman Ichiban Ramen


Comments

Popular Posts