TGV @ GSC

Hari ni saya ada dirumah lagi. Menjadi suri rumah tangga di hari minggu. Hahahaha..Gatal! Saya sangat buhsan gaban. Saya telah merencana sesuatu pada hari minggu ini. Nak tengok muvie yang tak jadi-jadi dari haritu. Tercapaikah hajat saya ni? Pak Incek saya manusia yang paling tidak suka menonton wayang @ menonton Talibesen. Tengok talibesen semata-mata nak tengok News sebab ada sport news, tengok halaqah, forum perdana ke atau sumting yang melibatkan forum or what so everlah. Saya sangatlah memendam perasaan disebabkan ini. Saya telah berikrar akan menyongsangkan mindanya menjadi kaki menonton muvi after tawen ni. Taulah nanti!!!!!! Okies...Meraban saya kan? Saya memasang angan-angan harini saya nak memaksa Pak Incek meneman saya menonton muvi. Tak kiralah dalam panggung tu dia nak membuta ke hapa...Ada ke patut sebelum ni Pak Incek boleh cakap beli ticket 1 je. Sementara saya menonton, dia sanggup berjalan-jalan seluruh shopping complex! Sangat kejam dia itewwwwwwwwwwww!!! I dont care...saya akan memaksanya meneman saya menonton semua muvi ini hari ni juga. Tarik kaki seluar dia depan panggung tu pun takpe nak paksa dia masuk sekalik..Hahah(Poyonya! Sampai masa nanti saya mesti buat suara geram padanya tanpa buat aksi tadi...heheheheh) Saya nak tengok ini dan doakan saya berjaya memaksa Pak Incek menonton sekali (tapi 200% saya yakin dia akan tido dan sibuk dengan hp cap ayamnya after 15 min cerita bermula)......

1. 2012
2. Avatar 
3. The Princess and the Frog
4. New Moon (Pn. Chooyaya telah menonton ini)
5. Santau (Oh! Jarang sekali saya menonton filem melayu)

Tajuk atas tu memang tak match tau dengan cerita ni...Sebab saya dah masuk air! 


Comments

Popular Posts