Thursday, 3 December 2009

VAVI LAGI BAEK!

Mak Incek sangat bz hari ni tau. Dah petang baru sempat memblog sambil makan prosperity burger..Kegemaran saya tu. Jangan menmain..Kalo ikutkan ati, mau saya elan benda tu hari-hari..Itupun beli secara kebetulan pas beli iron dengan keattle dengan Pak Incek. 

Burb! Pewut sangatlah kenyang dan bertambah 200gm berat saya neh. Nak amik gambo pun dah malu. Bukan malu ngan orang, malu dengan diri sendiri. Pak Incek n Mak Incek memang tengah berlawan badan naik..Sonang ati ko?? Sonang aponyo...Susah ado la..Buek golak-golak cam orang gilo. Harini saya kene balik kg. Pepagi esok nak bawak mak abah balik KL sebab malam ada ustaz nak datang. Ada projek nak buang mende makhluk Allah. yang satu tu.Cesss....Ikut ati saya ni...Nak je saya bakau umah ngan orang yang buat kerja takde pekdah ni..Takde agama, takde otak sampai nak menyusahkan orang!! En. Vavi Lembu Pendek lagi baik tau dari perangai otak manusia yang busuk hati ni...Geram! Geram! Gerammmmmmmmmmmm!!!!!

Ikut ati saya, nak je pulangkan mende-mende yang dihantar tu. Saya takmo benda-benda macam tu. Tapi tu lah...Ustaz kata tak elok...berdosa..

Nyahhhh Kau!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998