OFFER TAK KENE WAKTU KE STOCKHOLM, SWEEDEN

Pak Incek mempelawa saya ikut kumpulan business and vacation trip ke Stockholm, Sweeden next week 11.01.2010. Cost flight, tempat tinggal dan makan semuanya ditanggung.

Saya taktau nak klasifikasikan perasaan saya sekarang ni. Xcited? Rasanya biasa-biasa je. Nak pergi ke? Eco No Money...Tak yah g ke? Itulah peluang nak pergi di sponsor penuh kecuali dwet poket. Nak harap pergi sendiri, jangan haraplah..Bila kala la tu. Pak Incek kata kalau saya tak pergi, dia pun takmo pergi. Mengada arr...Dia kesana urusan kerja, apahal pulak guna kaedah 'serba salah' pulak? Bila saya cakap kene pergi sebab itu urusan dia...dengan penuh selamba badak dia cakap sebenarnya staf dia pun boleh buat..Selama harini staf dia yang sangat dia percaya gila itulah yang uruskan pun. Wargghhh..!! Lagilah saya sangat bersalah...Saya nak sangat pergi tapi, pergi dengan poket yang sangat kureeeng adalah membantutkan perasaan seronok. Betul tak anda-anda???

Comments

Popular Posts