Sunday, 3 January 2010

SAYA SHOPAHOLIC??

Tittle atas tu bunyi saya ni sangat la teruk kan? Takde kaitan sebenarnya. Saje je nak letak..hahahah. 
Dipendekkan cerita, cuti-cuti mesia yang baru lepas ni saya tak kemana-mana. Tapi secara tak sengaja saya telah mengkempiskan poket saya dengan shopping! shopping dan shopping. Tak banyak saya beli pun sebenarnya bagi orang lain, tetapi pada saya besar la tu bajetnyew. Ini semua gara-gara jakel telah memanjangkan tempoh sale mereka. Ouhhh..Saya sangat kagum dan saya masuk ke Jakel dan saya tak sangka saya terperangkap dan akhirnya terpaksa mengeluarkan kertas merah biru.. huhuhuhu. Saya membeli 5 helai kain untuk baju kurung (make sure setahun saya tak boleh beli kain lain) dan Pak Incek 2 baju melayu. Tak cukup di Jakel, saya merayau lagi dan membeli 3 helai tudung Ariani. Nasib baik saya tak sebat carpet merah campuran silk idaman kalbu..Kalau tidak, tak pasal makan biskut saya tiap hari....Hahahhaha...
Petang tu saya ke GIANT dan saya tambah kempiskan poket saya RM200. Huhuhuuhuh....Shopaholic kah saya???

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998