Friday, 12 February 2010

Vietnamese Noodle Beef Soup Secret Recipe


 
Pak Incek sangat poyo takmo makan kepek ni. Saya sorang je yang melantaknya..
 
Nampak tak lemon squiz saya tu. Gulp!

 
Dengki kat Pak Incek, so order yang sama. Tak arr..sumpah sedap, takut tak cukup, order sendiri arr...hahahah..Buruk lantak saya ni kan? kan? owh tidak!

 
Popia genit ni ada 6, tapi Pak Incek dah makan 4. Tinggal 2 untuk saya. Hahaha! Bohong!!! Saya makan 3, sengaja tinggalkan 2 masa nak amik gambo. Sumpah sedap dalamnya ada cam daging. Argh sedap!!

 
Ini Vietnamese noodle beef soup Pak Incek punyer...

Semalam Pak Incek saya berleisure-leisure. Argh!!! Lunch time dia calling-calling nak lunch together-gether. Hihihi.. Layankan je la, lagipun saya kan suka makan. Lagi pulak makan free..*wink*




No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998