POST LEWAT LAGI ~ MALAM PESTA MUDA MUDI

Lama saya tak update. Kerja-kerja, hari-hari kerja...lalallalalalalallala..Belasahlah nyanyi cam azlan & the type writer tu..hihihih..Last thursday, saya masuk office half day je. Malam tu saya dah bertolak ke PD. Kalo tengok schedule kat tepi projek 2010 saya almost every week. Uhhh..Sangat penat..Penat sangat. Sakit kaki teman ni. Ehehe..Teman ghase teman ni dah udah kenan si mozaid P. A abg jem. Maklumlah, malam pesta bergumbira tu, emcee adalah P. A si salleh yaakob.. Aduhai..Hehehhe...

last nite, after dinner ala kadar dan tengok performance budak-budak MITCO..Budak pe bendenya..udah tua bangka semuanya..heheh..saya terus balik. Sampai umah jam 12.00 langsung tak mandi terus zzzzzzzzzzzzzz..Mengantuk gaban. Pagi bangun siap-siap masuk ofis di hari ahad kate ko. Kene siapkan agenda untuk meeting monday. Ape mimpi ko cik ale oiii... Takde mimpi-mimpi..Terpaksa arrr...Grrrrrrrrrrrr..Ada kisah disebalik kisah yang buat saya datang opis di hari minggu. Sangat kejam mereka ni terhadap saya...Saya buat sepantas kilat lebih pantas dari kilat yang mengilat petang tadi. Hahahhaa..Sungguh saya sudah weng!




Comments

Popular Posts