SEMANGAT PINK CROCS NAK KE REUNION

Rajinnyer saya mengupdate belog. Sebab few days ni macam-macam saya nak cerita, tapi tak sempat. Yesterday 27/02/2010 sepatutnya turut sama dalam 1st REUNION SMATKEM. Tapi keadaan tak mengizinkan saya untuk bersama. Saya cemburu, saya jeles tengok gambar-gambar reunion kengkawan kat FB. Sedih tingat saya tak ada sama. Tak kira! Next year saya nak ikut sama. Saya tengok gambo kengkawan. Masing-masing dah banyak  berubah. Kecuali seorang je yang masih tetap macam tu...Siapa? Biarlah menjadi rahsia hati saya. Saya terlalu kecewa dengannya. Lelaki? Owh jauh sekali!

Rabu lepas, dapat gak saya sambar satu original crocs. Sangat sweet tau! Pasni, nak grab lagi dua. *wink*
Cantikkan jigbit saye tu? Hihihi! Anak buah saya umo 4 tahun sangat jeles dengan crocs saya warna pink ni...
Saje nak menjeleskan lagi






Comments

Popular Posts