SAYA JATUH CHENTA

Baru je jalan - jalan ke blog  www.nanirostam.blogspot.com dan saya rasa saya dah addict blog ni. Tetiap hari saya wajib datang. Hahaha. Blog yang sangat ikhlas pernah saya jumpa. Blog yang sangat santun pernah saya baca. Blog yang banyak menyumbang kepada contoh yang harus saya ambil ikhtibar. Ecewah.. Sungguh! Saya tak dibayar untuk bercakap begini tau.! hehehe.. Ok. Saya dah melalut banyak rupanya. Cik Ale, sila balik ke pangkal jalan....

Ini yang saya nak cerita sebenarnya. Di hari yang baik lagi indah ini Pak Incek telah membelanja saya makan di chiken rice shop @ mines. Pas makan, saya dengan jalan terkedek-kedek dan kadang terpaksa mengejar Pak Incek yang berjalan laju telah memintas stall. Tiba-tiba, Pak Incek berpatah balik dan ke stall tersebut. Wa wi !!!! Sioknyer....Macam-macam Pak Incek soal kat tuan puanya stall. Guna tenaga apa, kenapa tak bergerak dan macam-macam lagi la. Iskh! Saya jadi mabuk. Pas sesi soal jawab, Pak Incek ajak saya balik. Tapi saya makin angau. Pandang enpon nampak mende tu, pandang skrin komputer pun terbayang gak, tengah menekan-nekan butang laptop ni pun kepala hotak terkenang-kenang. Adeh!!! Camne ni? Mau koma saya dibuatnya. Ini lah dia....
.
.
.
.
.
.
Ha.. Dah tau kan apa yang buat saya jatuh chenta tahap gaban.  Rega nya takla berapa mahal pada u all tapi saya kan tengah sengkek. huhuhuhu.. RM 5xx pun saya tetap kira mahal tau. Dah la tu limited edition dan hanya sebanyak 30,000 unit je yang dikeluarkan untuk dijual di seluruh dunia. Setiap kedai cuma jual 2 je.  Harapan saya? Besar harapan saya..

Pak Incek..Apa kata hadiahkan swatch jam tu kat laling..Pastu buat la ala-ala surprise. hehehehe. Sangat tak malukan? Argh! Saya tak kira....Hahahahha

 
Yang ni pulak for men dan Pak Incek telah kenyit mata bahawa jam ni bakal berbinkan dia. Adeh!! Sangat cantik swatch jam ni. Reganya pun cantik banget. RM 16xx...Gulp! Kalau saya? Tunggulah saya ada RM berkepuk di wallet sekarang. Takat nak jalan-jalan pakai ni pun cun.

Comments

Popular Posts