EXPRESS DIARI 3 HARI

Sekarang ni saya tak berapa ada masa nak mengupdate blogspot. Bz! Kengkawan FB kata saya bz ngalahkan Najib. *wink*..Puas saya dok pk camne gaye kekdahnya saya nak mengupdate blog saya ni. Huhu..Saya baru ditegur oleh Pak Incek kerana gunakan ayat yg salah. mengupdate = mengemaskini!..Ampun Tuanku!

Tarikh  : 03.03.2010 (Rabu)
Masa   : 06.30 pm
Lokasi : Old Time White Coffee Alamanda
--------------------------------------------
- Hangat hati bila cik pelayan kemas meja dan mop lantai kat meja yg saya dan Pak Incek duduk dengan muka toye dan hentak-hentak kosi!! Apa kes????????????????????? Ko takmo kije, jangan kije. Balik duduk goyang kaki. Ko sorang je keje? Ko sorang je penat?????????????
- Peluh-peluh, hati tengah hangat. Appoinment lewat 30 min dari yg dijanjikan. Pak Incek dah membebel. Iskh! Nyesal sungguh datang!
- 07.45 pack barang dan chow!! Msg 'DAH BALIK' kat orang yang sepatutnya datang. Kalo nak continue discussion, jumpa kat Mc D Equine Park je before 9.00 pm! 

Tarikh   : 05.03.2010 (Khamis)
Masa    : 09.00 pm
Lokasi  : Eagle Ranch Resort
-------------------------------
- Kebulur tahap beruang. Order Sirlion steak dengan watermelon juice. Pak Incek dengan mee goreng mamak juga dengan watermelon juice. Sambil tu order juga nasi goreng kampung dan nasi goreng cina dan sayur campur untuk 2 lagi team member. Pak Incek telah terpedaya dan terjebak dengan sirlion steak saya yang sangat2 sedap superb!! Huhuhuh....Tak cukup! Saya order lagi Nasi Goreng Kampung. Selera boye saye ni.
- Ketuk meja geram 2 lagi team tak sampai-sampai. Nilai ke PD amik masa 3 jam ke hapa? Sharp 10.00 pm, mereka sampai.
- Jam 2.00 baru dapat peluang tido. Saya dera Pak Incek dan 2 lagi team potong-potong kertas. potong2 duet untuk program. Hahahha! Padan muke...:)

Tarikh   : 07.03.2010 (Ahad)
Masa    : 05.00 pm
Lokasi  : Reborn Alamanda
------------------------------
- Badan saya sakit sangat. Pak Incek dan saya decide utk wat foot massage + body massage+cupping. Setiap satu 40 min. Foot massage dan body massage saya boleh tahan lagi. Tapi saya hampir terjerit bila proses cupping! Habis seluruh belakang saya ada bulat-bulat!!! Haru gile! Dan....SAKIT!!!! saya terjerit sebab sakit gile...Mengalir air mata saya...

Amoi tengah tenyeh kaki saya. Mate saya sepet sebelah tahan sakit tau!
Pak Incek tengah nangis tu....Hahahhah!!


Comments

  1. reborn alamanda kan ni..
    my fav place..
    amoi tu urut pun sedap..

    ReplyDelete
  2. yup...kelakar bila amoi tu berusaha nak memahamkan saya apa yg dia cakap :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

Popular Posts