Tuesday, 13 April 2010

ONE DAY IN YOUR LIFE

Aww..Aww..Aww..Ape kene lak saya ni? Aura apa datang kat saya? Hehehe..

Tadi saya godek youtube dan teron la lagu ni..Lagu tu banyak kenangannya. Banyak..Sangat banyak kenangannya dengan saya. Huhuhu..Musti dengan ex bf dulu ek? Ntah! Ye kot! Sedih siot bila dengar lagu ni walau pun sebenarnya lagu ni seharusnya buat kita rasa loving-loving gitew. Mana tak sedihnya, lagu ni kononnya lagu we olls la kan..Tetiba ntah camne En. Mamat Parang Tumpul share gak dengan orang lain. Ada patut ke? Tu lah pasal En. Mamat Parang Tumpul dapat award EX BF kepada saya. Padan muka. Sekarang? Saya dah ada Pak Incek. Ummph! Thayang 3 juta kali. Hahaha. Sungguh la Mak Incek gedik miang. Pak Incek selalu elegik bila saya kata 'thayang'. Tak romentik langsung. Hihihi.. Bertuahlah saya, sebab saya pun bukan minah romentik pung! Elegik gak kalo dapat bouquet of roses kat pejabat. Rasa nak bagi pelempang sayang je kepada pemberi bunga. Sohihnya, pemberi haruslah Pak Incek la kan. Mustilah rasa nak bagi pelempang sebab saya kan pemalu..Hihihi. Gedik siot bunyiknya...:) Nah! Dengarlah lagu ni..Rasa melayang..






No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998