~ HAPPY MOTHERS DAY ~



Hari ini hari ahad. Hari ahad buhsan. Hari ahad takdek ektibiti. Melongo je tengok tibi TV. Ada best ke? Tak best pun. Siaran TV sekarang sibuk dengan Piala Thomas, Piala UBER, Piala Sumbangsih (ade ke?...*wink* ) dan macam-macam piala lagilah. Saya pulak? Bajet nak lepaking, rehatkan rest kan otak tapi, otak ni dok asyik ingat ada 1 report penting nak kene semak dan coding 17025 pun nak review. Both monday nak submit. Ayoyoyoyo...Paksa diri tu nak kasik setel mende ni. Tapi, tiap kali buka report utk review dalm 15 min, pastu tangan ni mesti nak menenyeh cik mozilla api musang! Pastu sebuk-sebuk ke fesbuk la, ke twitter la..Apa nak jadi? Bila nak siap? Restoren saya tu asyik hang je takleh bukak. Ntah-ntah makanan dah kering hangus atas dapur. Daging tu nk kene masak 2 hari tu baru empuk. Kebun saya plak ni, tak berbaja lagik. Iskh! Fulus tak banyak lagi kat kebun dengan restoren saya tu..Camne nak kaya tu??? Heheheh... 

Okeh..saya nak apdet ektibiti saya hari sabtu ahad ni 

SABTU - 8 Mei 2010
11:00 am  - Panas enjen, drive slow-slow sampai opis, punch dan wat kije la. Apalagi???
1.00 pm - Lunch sowang-sowang kat Mc D
6.00 pm - Balik umah..Mak masak best utk saya..Len kali mak buat lagi tau!!
9.00 pm - Tengok AF. Fuyyooooo..Ain best la lu malam ni
12.00 am - Review report Team Building Petronas
3.00 am - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

AHAD - 9 Mei 2010
7.30 am - Bangun lambat. Saya off la..Hehehe
8.30 am - Basuh baju dah kepam seminggu stock!  *wink*. Sambil tenet la..Apa lagi????
4.00 pm - Usha keta. Stereng semacam jek. Minyak stereng dah kering abis.  Gile ko! Belasah pakai sana sini je. Sib baik rega RM23 jew.Tengah rabaklah!
5.00 pm - Balik umah mak. Today mothers day, adik badik semua balik. Rutin kami weh tiap tahun pun. Besalah..Mak musti masak best. Hehehe.
9.00 pm - Mengadap laptop, jenjalan kat fesbuk sambil mata menjeling ke Mentor! Mentor tak abih lagi ? Camne nak tau ektibiti seterusnya? *wink*

Today kan Mothers day, so ada ucapan utk mak kesayangan saya!

Happy mothers day to my lovely mommy. Terima kasih dengan pengorbanan mak buat kami adik beradik,. Masa kami kecik-kecik, mak suka cubit bila kami buat salah, mak garang masa kami kecik-kecik tapi sebab kegarangan mak tu la kami adik beradik jadi orang! Heheheh...Insyaallah, kakmi akan tunaikan impian mak jika diizinkan Allah. Mak doakan kakmi ya! Kakmi sayang mak! Muah!!
Oit! Jugak kepada adik saya yang dah jadi omak! Yan...Ko jangan memetir kerap dengan budak kenit bucuk 3 orang tuh! Juga pada adik saya Tasha mata separa sepet. Selamat hari ibu walau takde dak kenit2 lagi..coming soon kan? Cepatlah sket, kasik tambah anak buah kenit-kenit kakmi nanti. To Dilla? a...carik calon cepat sket, pastu cepatlah jadi mommy. Neways..Happy mothers day gaklah sebab ada anak buah yang kenit kiut kan? So, pegang states omaklah gak!! To my younger sister Nawal Atiqah, happy mothers day gak sebab ada ank buah kenit kan..kan...Tapi?? Study smart! Jangan nak mengada-ngada sms kerap!

Comments

Popular Posts