Wednesday, 23 June 2010

~ LAYOUT BARU ~

Saya kalo kene angin nak mengodek tenet tu, sampai ke pagi pun sanggup. Tapi kalo mood kelaut, haram tak sentuh pun laptop tu. Terbiar berabuk sehari. Wakakaka..Tahan ke sampai sehari tak tenyeh-tenyeh butang laptop tu? Ekekekeke..Ni tengah rajin bebeno la ni. Dah jam 12.39 pun sanggup mengkarang ayat ntah apa-apa. 

Gigih mengarang ni bukan apa, saje la nak bagitau dah selesai menggodek layout. Hahaha..Dari warna pink, terus pilih hitam, pilih biru..seme macam tak masuk. Hijau gak yang saya layankan. Erm..Erm..Pn. Adila ada mengkomen dan saya sangat sukakan komen anda tu. Itu komen kebaikan tu..Hahaha..Sila lah Pn. Adila mengkomen lagik pas ni ye..*wink*

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998