ADA REQUEST

Ingat stesen radio je ada permintaan? DJ je boleh baca permintaan orang ke?? Saya pun ada gak tau!!..Ko pehal azah? Bingung ramadhan ke apa? hehehehehe...*wink*. Taklah..Saya tau saya ramai silent reader (kompem ko perasan glamer. Ko ingat ko macam REDMUMMY?.), dan salah sorangnya ialah ex classmate saya..hahahah..Kan saya dah kata saya ada silent reader..

Kawan saya ni nama dia macam-macam saya panggil. Kadang-kadang Zura, kadang Mai. Ikut suka saya je, tapi yang penting dia tak meroyan bila saya suka-suka panggil dia ikut mood saya hoccay...Zura mendingdong YM saya dan merekuest supaya saya cepat sambung story yang tergantung tu. Ala story pasal KHABAR SEDIH tu la.. Hahahahah..Kan saya dah tertau Zura silent reader. Caye tak? heheh..Dan sebabkan itu, saya telah memaksa dan dia terpaksa jadi follower saya. Tipu!! Saya tak pakse, saya ayat dia je..wakakakakaka....Sebabkan permintaan tu, saya cuba siapkan secepatnya ek. Banyak yang dah saya buat tapi save as draft sebab tak final lagi. ..Citer lain pun ada yang saya dah draft kat kepala ni..Tapi banyak sangat gangguan la. Terutama menanam sayur-sayur, siapkan rumah lebah, jaga spa, nak tengok restaurant lagi..Hahahahhaa...Ok Pn. Mai/Zura....hhaahha..Saya berikrar cuba siapkan..hehehheheheh

Tak caya ada rekuest ke?Tengokla...Eviden tu..hik hik hik..perasaan!!! 


Comments

Popular Posts