Sebab Nak Cantik

Ini betul-betu gara-gara nak cantek!! Produk kat pasaran sekarang memangla melambak. Semua orang pun nak ada produk sendiri..Kita ni banyaklah pilihan nak gunakan produk segali gus berniat nak tantek!! Termasuklah saya sendiri..Hua hua..Saya pernah pakai Tia Amelia Krim Jeragat. Dan..Ianya disenaraikan dalam salah satu kosmetik yang mengandungi bahan beracun. Nasib baik lah saya ni dasar pemalas..Krim jeragat tu nak pakai taim nak tido. Tapi, saya ni ada perangai kalo nak tido tu malas la nak pakai mende tu..Rasa muka cam berminyak..So, selalu sangat saya skip ambil krim jeragat tu. Apa pun saya dah terambil. Kengkawan..Sila berhati-hati ye... Baca la artikel kat bawah ni..

IDAM CANTIK GILA

Comments

  1. Cik Ale, jangan pakai produk2 tempatan ni. Apalagi yang memberi kesan segera. Lebih baik (kalau tengah bajet - mcm biasa saya buat) saya beli set kat farmasi mcm Eucerin ke, Simple ke, Neutrogena ke... walaupun tak memberi kesan segera, yang penting, muka bersih, dan selamat. Bila ada bajet lebih, beli la yang brand up sket hihihi.

    ReplyDelete
  2. Itulah..dulu saya terpengaruh la ni ngan iklan yang tangkap cun tuh..Tapi, itu lama dulu..Tu pun pakai suku pun tak habis...hehehe..Nasib baik la tahap kesedaran saya cepat..(hahah..sedar ke masa tu..sedah bila poket tengah best kembung..hehe) Saya bertukar walau produk tu suku pun tak abih pakai. Now pakai lancome dan saya sangat-sangat sukeee.Best!..heeeeeeeeeeeeeeeeee..

    ReplyDelete

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

Popular Posts