Monday, 30 August 2010

MUKA BULAN - HARI KE 20 PUASA


    Tengok lagi kat bawah
.
.
Tengok lagi puas-puas
.
.
Dan lagi-lagi
 .
 .

Emosi sungguh la saya....Nampak tak ada benda timbul kaler gelap-gelap tu? Kat pipi saya yang gebus tu..Sila tau ye..Itu adalah pipi saya. Dah seminggu mende tu landing kat pipi saya tak hilang-hilang. Tensen la. Jari ni pulak rajin sangat tenyeh-tenyeh kat mende alah tu..Dah teray tekan-tekan tapi takde apa yang keluar pun. Batu ke hapa..Adoiiiii... 

 Pipi saya tanpa mende tu..!!!!

2 comments:

  1. Adoiyai... jangan diusik benda bonjol benjol tu...
    kalau tak keluar hape2, maknanye benda benjol tu belum 'masak'. Kalau dah cukup masak pulak, dikorek2 kasar2 nanti berparut.

    ReplyDelete
  2. Tu la tangan ni...nak kene rotan ni..huhuhu..geram sangat tengok pipi jadi cenggitu..

    ReplyDelete

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998