CERITA RAYA RAYA RAYA 2010

Saya malas nak mengetuk kibod. Saya tempek je gambo hasil saya beraya. Ok..!!

Ni rombongan 2 hari raya ke Temoh, Perak dan Sabak Bernam

Dila memang hantu gambo..hehehhe

Focus kat kuih raye ke, focus tuan baju biru?

Ye sila! sila! Sila makan..Dato' M jemput!

Twin yang comel..Rase cam nak geget!

Dato' M tau! hahahha

Moyang awet mude..Eh!! Kenapa Aiman?

Nenek sedara bagi tazkirah hari raya tu...

3 lelaki 1 gegel!!

My family

Tak serupa lah!!! :)



 
Ni pulak syawal ke 16. Open house office mate Pn. Umairah di Mantin, N. Sembilan. Best suasana kampung!
Ops!!! Kenapa jauh sangat??

Apehal budak tu dok tunjuk tangan jek!!

Cameraman mane la amik blur neh..:))

Sila bayangkan tiada tangan dipamer ye...

Geng IBS!

Ait!! Ada pengikut gak ke ??? Ya...peace!!

Bajet ayu la tuh..buekk...

Weh!! Nak focus mane neh...:))

P/S : Thousand maaf untuk ex schoolmate saya Ruhi Hidayah!..Tak dapat saya nak menghadirkan diri ke open house die..Uhuhuuuu..Insyaallah...The day will come untuk kite seme berjumpa..Muah!!!

Comments

Popular Posts