Wednesday, 22 September 2010

GURUH

Tittle ‘ Guruh’ sebab kat luar sekarang ni memang guruh. Hujan lebat dan saya sejuk gile. Ni jari ni nak ketuk-ketuk huruf kat kibod ni pun satu hal. cam kejang-kejang jek. Hehehe…

Dah 2 hari saya godek wordpress. Tapi saya rasa macam belum mesra pengguna lagik. Mungkin saya ni spesis lembap sebab tu rasa cam tak mesra pengguna. Walhal dah berjuta orang guna wordpress kan. kan…Bajet saya taknak ngaku lembap! Ngeh ngeh!! .Bukan apa..tengah fikir. Nak pindah rumah @ nak jadikan backup je. Tak pasti lagi…

Okies..Nak setady lagek ni….Bubye..


No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998