SELAMAT HARI LAHIR MUSLIYANA

Semua orang ada bestfriend kan? Tak kira lah lelaki atau perempuan. Saya ada beberapa orang bestfriend sebenarnya tapi semua mengikut situasi. Dan yang bestfriend terkini  saya nama dia Musliyana. Bestfriend pun ada yang terkini atau tak ke? Tak kisahlah pun. Bestfriend kat pejabat tapi banyak sangat yang kita orang share. Dia tak cantik tapi dia comei. Dia dah transform banyak, dan dan..saya sangat jeles....Hua hua hua...

Entri hari ni memang khas untuk dia...

Awak ingat tak mus mula kite jeling-jeling mata? Weh!!! Awak baca blog saya ke? hahahaha.. Sila sambung ye..(tepuk jari ke dahi)..Awak ingat tak bila masa kite jeling mata? Haa...Kan saya ni budak baharu belajar yang kene paksa rela buat ISO. Awak lupa??? Ala..Saya la yang jadi kontrobesi bila bertukar ke IBS ni kan..Masa tu ramai yang nak buat kontrobesi dengan saya kan kan..Dah lah saya budak baharu belajar, depa lak boleh cakap saya poyo gila, gila kuasa, gila perasan, gila talak..Oh tidak! Still available ye..hehehe..Awak la teman saya, awak la orang yang tumpang geram-geram dengan saya, awak la gak yang bagi saya cool-cool, dengar pot pet geram saya.

Awak ingat tak bila kita kerap kene paksa rela stay kat opis sampai malam? Awak ingat tak day before kita nak di audit? Berapa juta kali daaaa kita kene betulkan kertas-kertas tu. Ni seme keje rafi n jbt kan kan..Sampai saya takleh nak deting kan kan kan...

Awak ingat tak awak penah majuk-majuk manje kucing ngan saya? Ni semua pasal ISO la kan kan kan...Alolololo..Saya risau gaban, pastu saya buat-buat la muke seposen..hehehe...pastu kita ngeteh together-gether..

Eh! Awak ingat tak kita kursus ISO kat langkawi? Tu seme kerja jbt tu hantar kita ke sana nak bagi kita foya-foya..Bila balik kita jadi sangat terer wal hal kita dah dapat ISO pun masa tu. Heheheheh...

Awak la teman ngeteh saya tiap hari kat serdang club. Wah!!! Serdang club tu..Bihun soto satu, xtra taugeh ngan kacang.!! Hahahaha..Kegilaan awak terhadap kacang terserlah bila makan mee kari pun taruk kacang tambah sambal kicap. Saya banjer awak, awak banjer saya...Heheheh..Err...lama sudah kita tak layan mamak maulana kan kan kan..Haip!!! Jangan nak mengada..Roti canai gemuk, awak kan nak selim.Jangan lupa cita-cita nak jadi model muslimah tau!..hehehhehe. Bila ngeteh, mula la kita borak-borak aka ngutuk-ngutuk. Awak simpan rahsia saya tau....Hahaha...

Sesekali kita shopping together-gether. Awak selalu cakap, shopping adalah terapi yang paling best. Memang la best, poket je tak best. Hahahah.. Tapi sebab awak dah lantik saya jadi image consultan awak kan kan..Saya terus rasa best je sampai bila-bila la..Hahahahha

Tapi hari ni saya nak dedicate entri ni untuk awak sempena hari lahir awak yang ke-33. Banyak lagi saya nak tulis, tapi nanti meleleh pulak air mata awak. Biar saya nyanyi untuk awak...Sila dengar dengan syahdu ye...
Hepi besday to uuuuu...Hepi besday to uuuuuu...Hepi besday to Musliyana...Hepi besday to uuu..

Panjang umurnya..Panjang umurnya..panjang umurnya setahun lagi...
Hait..Tiup lilin tu ..pastu potong kek tu ye....
Moga panjang umur, dimahalkan dan ditambahkanrezki, di permudahkan segala urusan dan sentiasa diberkati Allah. 

Err...saya takde gambar terkini dengan awak..Nanti kita snap gambo poyo-poyo lagik ye...tehehehe

Tada!!! Tetiba ada plak gambo raya.....hehehehe
Pesal blurrr amat neh...
Ni la bukti awak penat sebab ISO kan kan!!

Comments

Popular Posts