JEMPUT DATANG KE MAHA 2010

Hye dear..Muah!! Setiap orang yang baca blog saya ni adalah org kesayangan saya...

Weekend ni korang buat apa ek?? Bersantai kat rumah..Ala sesekali apa salahnya jalan-jalan kan..Bawak anak/isteri/suami bagi yang dah berkawen. Yang baru nak ehem-ehem tu, bawak la boipren/gelpren jalan-jalan. Kalo yang takde partner lagik tu, bawak je sedara adik beradik..Lagi best kan..

Weken banyak aktiviti nak kita leh buat. Ha..Dah jalan ke MAHA? Saya dah 4 kali ke MAHA. hahahah..Seronok ke? Penat la tapi saya seronok je jadik tour guide..Sapa suka makan macam saya? Pergilah Gerai Popular Hall A. Terai Moin Sate Kulai, Pastu Mee rebus sape ntah sebelah gerai murtabak singapore..Tak pun terai Mee Bandung Muar! Kompem jilat jari, mak mertua sapa lalu belakang pon kita tak nampak. Hahahah....Mak mertua orang, pehal lak nak tengok kan? kan? Eh! Saya tak dibayar untuk iklan ni taw...Siyes sedap sbb saya dah makan..

Dah abih makan-makan, naik pulak tingkat 1..Haa...Kat sana banyak booth makanan. Kalau taknak beli apa-apa pun, jalan-jalan kat booth tu kompem kenyang. Sumpah kenyang punya. Sebab tokey kedai cik adik jelita dan abang gagah perkasa akan bagi sample. Haa..Jemputlah makan...Bukan Hall A je, ada banyak hall lagi. B, C, D, E..err..ada ke E? Hehehe..Gerai buah-buah, baju, bunga dan macam-macam lagi woo..Kalo rajin lagik, naik la tram yang disediakan. Boleh pergi laman macam-macam. Laman nenas, Pavillion negeri, laman padi..Eh! macam-macam la.

Rugi woo tak datang. News pagi tadi : Seorang pengunjung yang ke 1.5 juta telah memenangi hadiah.......

1. Kambeng comel
2. Nangka madu gemok-gemok 5 biji
3. Tiket penerbangan ke Australia. 


Serius!! Gilah jalan-jalan...Tarikh tutup 5 Disember 2010. Mana tau korang pemenang yang ke 3 juta? hahahahhahahahah













Kalau tak nak ke MAHA, kat PICC pun ada event gak. Catshow on 6 Disember 2010. Ha..Macam saya minat kuceng, kompem saya datang. Tak pun gi la TGV atau GSC. Macam-macam cite ada. Social Network pun best. Next N3 saya cite. 

Bye!


Comments

Popular Posts