Tutorial Adding Web Tool Bar

Sesiapa buka dan baca dan mengikuti blog saya mesti terperasan ada sesuatu yang baru kan..Ha!! Cek apa yang baru..Cepat! Sapa jumpa kebaharuan tu angkat tangan, pastu jawab kuat-kuat. Acah jek..Aci tak camtu?

Nampak ada bar kat bawah tu? Yang kaler merah-merah..Ha..Ada banyak menu kan? Ada Chatting menu, ada Facebook Profile, twitter dan macam-macam lagilah..Sosial network, Translation pun ada. Haa..Translation ni best tau. Sebab apa, sapa-sapa pengunjung yang ntah dari benua buka belog kita nak baca tapi tak paham sepatah haram pun karangan kita, click translation tu..Pilih bahasa mana yang korang paham. Kompem korang gelak tegolek-golek tengok ayat lintang pukang yang ditranslatkan..Paham tak? Tak paham terjun longkang lah...

Ha....Tu pejam-pejam mata tu nape? Tengah pikir mana nak dapat ek? ek? Hehehe..Saya tak kedekut saya cekkedut jek..Heheh..Taklah..Masuk http://www.wibiya.com/.Memang besh!!

Caranya mudah je..Mula-mula login la kan..haha..tentu korang takdek akaun lagik. Bukak akaun la. Senang jek bukak akaun tu.

Pastu click Add Aplication. Kat dalam tu korang pilih la application mana yang korang suka.

Kene install satu persatu application yang kita nak. Otometik akan jadi macam kat bawah.. Siaplah!!!




Comments

Popular Posts