Monday, 3 January 2011

28 Jawatan Kosong di UPM Berstatus TETAP

Selamat pagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Baca dengan ceria dan angkat kening. Baru dikategori ceria. Pagi isnin tahun baru 2011 ni mesti mak apak semua amik cuti gak kan? hehe..Anta anak 1st day gi sekolah. Tahun kalo yang dah masuk tahun  4 ke atas tu rasanya mak pak tak cuit kot kan..tadika ngan darjah 1 - 2 jek yang mak pak cuti sebab nak bayar yuran sekolah. Kalau yang tadika pulak nak kene tunggu anak sekolah. Takut meraung..Baru selangkah dua, dah teriak mama..papa..hahahahahhaha...Darjah 1 pun sama gak..Hihih..Macam ada pengalaman jek..hihi..Kita tak nangis masa tadika sebab makcik kita cekgu tadika tu..Tehehhehehe...Abah kita kompiden jek tinggalkan kite kat adik dia..Hahahah..Selamat masuk sekolah ye adik-adik. Er..Ada adik tadika baca belog akak kew?? Tehehe..

Sempena tahun baru ni, UPM pon ada iklan 28 jawatan kosongg. Semua post ada. Post VC je tak iklankan. Tunggu 2012 tengok depa nak iklankan tak..hehehe...Dah macam agensi mencari pekerjaan pulak saya ni..Terailah apply pada yang tanam anggur tu. Mana tau rezki korang. Cara memohon pon tak susah. Datang SINI. Pastu mohon tru online. Tak yah la nak perabih duit hanta borang! Post ni TETAP ye..Bukan KONTREK/SAMBILAN atau yang seangkatan dengannya. Dah..!

Senarai Jawatan Yang Ditawarkan


1. ATENDAN KESIHATAN GRED U3
2. JURURAWAT GRED U41
3. JURURAWAT MASYARAKAT GRED U19
4. JURURAWAT PERGIGIAN GRED U29
5. OPERATOR LOJI GRED R3
6. PEGAWAI KEWANGAN GRED W41
7. PEGAWAI PENYELIDIK GRED Q47
8. PEGAWAI PENYELIDIK GRED Q41
9. PEGAWAI PENYELIDIK GRED Q43
10. PEGAWAI PERUBATAN GRED UD43
11. PEGAWAI SAINS GRED C41
12. PEGAWAI TADBIR GRED N41
13. PEKERJA AWAM GRED R1
14.PEMANDU KENDERAAN GRED R3
15. PEMBANTU AM PEJABAT GRED N1
16. PEMBANTU BELIA DAN SUKAN GRED S17
17. PEMBANTU PERPUSTAKAAN GRED S17
18. PEMBANTU PERTANIAN GRED G17
19. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED N17
20. PEMBANTU VETERINAR GRED G17
21. PEMBANTU WARTAWAN/WARTAWAN GRED S17
22. PENGAWAL KESELAMATAN GRED KP11
23. PENOLONG AKAUNTAN GRED W27
24. PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN GRED U29
25. PENOLONG PEGAWAI SAINS GRED C27
26. PENOLONG PEGAWAI VETERINAR GRED G27
27. PEREKA2 GRED B17
28. TUKANG K2 GRED R11

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998