Demand Patung Babi..err,,,Barbie

Pagi-pagi haruslah saya membawa bekal mak..Huhuh..Dah tua tapi still mak bekalkan bekfes merangkap lunch tiap hari..Wohaaaa..Itula untungnya duduk dengan mak..Hahahah..
Dasar ko pemalas la Cik Nor Hamizah..!!

Pagi-pagi jugak sebelum pergi memerah kepala otak di depan PC, saya akan duduk berborak ketawa kuat-kuat dengan dengan adik, mak dan abah. Apa motip ko nak gelak kuat-kuat Cik Nor Hamizah?? hahhaha..sambil tunggu Supir...Haha..Tidak...Kawan saya..Pak Incek ke..Yang mana-mana lah...

Dan pagi tadi mak saya dapat kol dari budak kecik yang pelat tapi suka nak usik dia sampai nangis. Tapi selalunya budak kecik pelat ni yag membuli mak long, mak lang, mak teh, mak usu, Pak andak, nenek ngn atuk.Hahah...

Dengan suara busok sebab baru bangon tido dia insist nak cakap dengan saya. Nak menghabiskan kredit mama dia..Wakakakakak...

Budak Pelat : Mak looooo..Mak looooo watpeaaaaa???
Mak Long : Mak long siap nak g keje la...Angah buat apa?
Budak Pelat : Banngun tidoooo..
Mak Long : Patut la bau busuk masam..Hepi besday budak pelat...!!
Budak Pelat : Tau takpeaaaaaaa.......Mak loooooo....
Mak Long : kenapa????
Budak Pelat : Anngah nak patung babi (err..barbie..). yan the lumah lumah tu...
Mak Long : Errrrr.....

Wah sangat demand ini budak..Request besday present....Huhu....Adiah tak beli lagi..tengok petang ni camne nak kawtim ngn pak Incek..Hahaha... Nak tau budak pelat mana??? Skroll bawah tanah....!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







 Happy Birthday Khadeeja Maisara yang ke 4 tahun.!!! Muah!!

Comments

Popular Posts