Monday, 17 January 2011

Holiday Cameron Higlands 25-27.12.2010

Mempersembahkan cerita lewat basi. Akceli ni stori closing year 2010
Tapi ntah macammana saya terlupa..Kih kih ih..
family saya berholiday untuk kali ke-2 di tempat yang sama 2010 ni.
Saya malas nak cite panjang sebab semuanya lebih kurang sama dengan holiday yang pertama.
Bezanya? Ada pertambahan bilangan dan kekurangan bilangan.Bilangan apa? Bilangan ahli keluarga la....Yang mengebestkan..Pak Incek Folo ...Hahahah

Tengok je gambar-gambar tu ye..Penat nak stori

Dila mmg kaki kamera. Meh tgk kaki ko..de kamera tak..

Anak buah saya yang kiut

Pak Incek aka En. Tunang gilakan cactus. Er...Idop lagik ke cactus tu kat umah?

Stroberi cekelat sedap gak. Patut la Datuk Ct terpikat kat laki dia..haha

BBQ terbaek

Wach out!

Haziq wif atoq

Errrr..Memasing pandang ke tolong tu?

Masa ni haziq takmo naik..dia nak berkubang dgn ikan


Ewwwww

Ingat boleh beli..sekali tokey kedai kata boleh belah!

Yan & Family w/out husband..Hahahahha...

Dila, Haziq, Atoq dan Yan

Me saje je snap picture cactus gergasi tu

2 anak dara

Kak ngah

Err..Adik bongsu gigih cover pewot

Kan dah cakap kaki kamera budak ni

Dia lagik..Habis roll kamera aku..hahah

Mami

Mami wif menantu


Cari ratu lebah takde

Pon takdek

sesat bunga ni




No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998