Siapa Fasha, Jejai dan Nora?



Apa rasionalnya letakkan berita Fasha dan Jejai Putus di Front page akhbar? Siapa mereka? Barisan pentadbir negara? Cerita mereka memberi faedah kepada ekonomi negara? Akan menjana pertumbuhan ekonomi negara? Ha..kan dah cakap macam ahli politik pulak dah..Masa pengakuan disiarkan pulak di MELODI dan GALAKSI. Kalau tak silap ayatnya 'Hati saya dah dimiliki oleh Jejai'. Haruuuuu....Ni kerja wartawan jugakla kan kan..oh! saya tak kata wartawan buat kerja macam hampagas..tp wartawan buat pon atas desakan peminatlah kononnya. Nak tau status hubungan. Sebenarnya nak lariskan paper dan stesen tv hoccay...!! ops!..Saya tak kata 999 dan majalah 3 dan seangaktannya tu tak bagus. Yg tu, saya sokong gila-gila. Berinformasi.

Beberapa bulan yg indah bulan bintang terang tetiba gerhana pulak. Gossip syhhhh Jejai follow family vacation n celebrate besday anak di Japan bersama ex wife. Wah..Kecioh sekejap mengatakan Fasha emo..Tak lama tu, end of December kecoh gambar Fasha berbikini di Bali. Alasannya tertekan sbb Jejai ke jepun wif x wife sekali. Huh!! Yo la sangat ..What ever!! Wartawan jugak sibuk mencari mana pergi si Fasha tak balik-balik till ada show pun last minute cancell...

After that haaaa terpampang kat frontpage 'Jejai dan Fasha dah Putus'. Pulak dah... Saya mushkil sgt. Perlu ke letak tajok tu kat front page? Perlu ke? Perlu ke?Ada kepentingan kepada negara? Next day pulak minta komen dari x wife tu..Sah nak memanjangkan stori la tu. Semua tu nak disensasikan..Sebelum pengakuan 'hati saya telah dimiliki' pon, dah tersebar di akbar juga heli landing kat pulau sbb nak kasik cincin. Apa kes? Lemah tol saya baca mende-mende cenggini. 

Harini pulak ada serangan balas di twitter. Si Fasha tunjuk call log dan msg between dia n Jejai after komen dari Nora. Tidak memihak bekas isteri tp wartawan yg minta komen tu dan wartawan jugak yg siarkan. Ha..Bila statement di publish ada yg sakit hati tak?? Kompem la ada kan. Terjadi adengan seterusnya? So, bila nak tamat? Bila nak tamat? Tell me!! Ada kepentingan ke? Apa pentignnya pada negara malaysia terchenta ni? Sesuai tak X wife tadi cakap no comment jek kalo reporter minta komen? Sesuai tak kalo si lelaki tadi ambil tindakan jelaskan status dgn cara yang lebih pro? Sesuai tak kalo si Fasha teruskan dengan kenyataan no comment je..Tak perlu la nk tunjuk semua-semua call log tu. Takde kesudahan semua ni. Bukan saya backup lelaki @ xwife..tp saya tak nampak keuntungan di mana-mana. Tindakan Fasha adalah disebabkan penjelasan lelaki dan komentar x wife. Saya faham perasaannya. Tapi mungkin adalah lebih baik Fasha ambil tindakan yg lebih pro...Penatlah! yang penting mempampangkan cerita mereka di front page buat kan saya rasa akhbar ni macam dah takde stori yang quality dan nampak murah!









Komen dari peminat selebriti


Comments

Popular Posts