Muah 548 x to Pn. Lya Aziz

Betapa gembira hati beta...eceh wah...Siyes tak tipu..memang gembira taww...

Pagi tadi dalam kol 11.30 pagi ada mamat dok lalu lalang depan bilik saya. Dah 2 kali lalu lalang tu dia stop depan bilik saya then baca papan tanda kat pintu bilik saya..hahahah..Saya dok perati je..Ape ke halnya mamat ni dok ngeja tulisan dengan tengok muka saya 2-3 kali. Saya pon tengok gak tulisan kat pintu..salah eja ke apa..Pastu teros masuk bilik saya...Mata saya dah bulat..!!!

Mamat  : Kak..Tolong sign kat sini ngn sini..
Saya     : Kenapa kene sign?
Mamat : Ni barang akak kan?
Saya    : Mana tau barang saya? Awak tak tanya pon saya ni siapa?
Mamat : Eh..Tak tanya ek..Nama akak Nor Hamizah ek???
Saya    : Ha..Sekarang jugak saya sign..Heheheheheee.....

Dapat je parcel tu hati saya dah girang semacam..Tak bukak gik dah girang. Poyos ek..Haha...Nak tau tak? Saya menang kontes bulan Januari blog akak Lya. Ni lah pestaim saya join kontes-kontes ni. Tapi nak kata saya joint kontes ni tak jugak sebab saya respond blog kak Lya ni ikhlas jek tau. Cheewah!!!..

Hadiahnya? Jeng jeng jeng... 


Amek dari blog penganjur (Click sini taw..)
So korang semua, saya bukan je buat kontes, saya juga folo kontes orang lain. Yang bestnya kontes Kak Lya ni, tiap bulan ada je kontes dan ada hadiah tiap bulan. Tiap bulan akak Lya aka penganjur ni akan announce winner. Hadiahnya? Terpulanglah kat penganjur nak bagi hadiahnya. Tak yah nak memilih...Kalo korang suka, visit je blog ni. www.adilaayl.com dan syarat pun tak susah. Jadila follower, kemudian bagilah komen-komen yang membina aka ilmiah dan ikhlas untuk setiap posting pemilik blog. Senang kan?? kan?? So kak Lya, saya dah tolong promote dah ni..heheheheh..

Nota kaki tangan :
Kontes anjuran saya masih berjalan sehingga 19 Februari 2011. Cepat! Cepat!


Comments

  1. sama2..
    eh awak ada kontes jugak? Mana nak cari kontes ni? Ahakkk....

    ReplyDelete

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

Popular Posts