Bye Bye SAFI RANIA Welkam EUCERIN


Haritu ada baca blog http://www.adilaayl.com/ tak silap tajuknya http://www.adilaayl.com/2011/08/selamat-tinggal-safi-selamat-tinggal.html. Saya siap komen pastu tuan tanah siap reply 'padan muke kite kan..' hahahahha..Gelak saya sorang. 

Dah memang saya berhajat nak tukar skincare dari sehari ke sehari, maka semalam saya nekad membeli pek Eucerin. Itu pun kebetulan Pak Incek mengajak ke IOI Mall Puchong untuk membeli keperluan dia, jadi saya tumpang sekaki. Kenapa saya tukar skincare? Sebenarnya saya dah pakai untuk set yang ke - 2, tetapi saya perasan lately tumbuh jerawat sekitar mulut ke dagu. Saya fikir mungkin sebab nak period, tapi apa halnya kalau dah sepanjang bulan kan? Kalau dah lebih dari 5 cik jerawat berumahtangga dan meninggalkan kesan serta tak selesa, takkan saya masih nak tunggu? Alamatnya saya kene cari skincare baru.

Hampir 30 minit jugak saya membaca info product sebelum di sapa sales girl Guardian untuk promo NANO dan NUTOX. Hati macam terpikat dengan Bio-essence V Shape product info boleh shapekan muka. Harganya? Takut pulak tak tercapai tiap bulan nanti. SK-II tu pun dalam senarai teringin nak cuba tapi dengan alasan yang sama takut tak tercapai tiap bulan. Saya baca blog kak Lya dia guna Clinique. Pernah juga pakai pastu ada sesekali ter miss . Wakakakka...Hahahahah..Tapi fikir punya fikir tak mengapalah..Pejam mata tangan capai Eucerin. Percubaan pertama. Tengok macammana hasilnya nanti.Aduhai..Nak merepair lebih mahal nampaknya...Tapi last night dan pagi ni cuci muka, terasa best kat muka..Hehehehehe..Terus bungkus set Safi Rania Gold. Mak saya pengguna Safi Rania, katanya dia sesuai pakai. nak tanya dialah nak tak set lengkap saya ni??

 

Comments

  1. Salam awak, macam mana sekarang guna ok lagi x? saya guna white solution..saya pakai safi rania pun xsesuai dengan saya huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

Popular Posts