Friday, 9 September 2011

Selamat Hari Raya 2011~ Tahun Ke-Satu Bergelar Isteri

Selamat..Hari Raya..Hari Untuk Kita Bersuka Ria..Selamat Kami Ucapkan..Untuk Kita Hingga Sampai Tahun Depan... Hari raya hari untuk bergembira kan..Tahun ni gembira lah juga, tahun pertama beraya bersama suami dan bergelar isteri. Tapi saya kehilangan sesuatu 2 hari sebelum raya. Mungkin bukan rezki saya..Pergerakan saya agak terbatas, tapi alhamdulillah syukur saya masih dapat beraya.. Malaslah nak citer, tengok gambar sudeyyy....
Niece yg terbaru ~ Zarif Faiz Mohd Hafiz~

Dengan Abah

Dengan en. Asben


Mak & Abah

Saya dan Zarif lagi

Adik Bongsu & anak buah sibuk main bunga api

Lenanya zarif

Adik saya yang ke - 4. Dia jadi driver tahun ni. Saya dah pencen!

Bersama sepupu saya

Adik saya yg bongsu & No. 4

Sepupu -sepupu

6 comments:

  1. salam kenal. selamat hari raya ;)
    what a cute zarif!

    ReplyDelete
  2. Salam kenal juga Myra..Selamat Hari Raya...Nnt sy sampaikan kat zarif..hahahah

    ReplyDelete
  3. sampaikan cubit geram kat pipi dia sama..hehe ;D

    ReplyDelete
  4. hehehe...bukan salam jek sampai, cubitnya pon sampai..hahahahha....

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. eh, blog title sama ek..hehe.tatau lak. agaknya taste kita lebih kurang je kot kan? takpun, lagi satu..kebetulan. hee~

    ReplyDelete

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998