Wednesday, 19 October 2011

Theraphy Cuci Mata

Sehari selepas pemergian MIL, saya demam teruk. Tonsil, demam, migrain, batuk, selsema. Ah! Macam-macam lagi. Seminggu tak kebah, seminggu jugak saya ber MC. Hari ni pun batul dan sakit tekak masih tak hilang. Badan masih sakit-sakit lagi. Sepatutnya saya perlu bersiap melengkapkan untuk projek besar saya yang tinggal tak berapa hari lagi. Terus terang, satu apa pun saya tak buat. Harinya semakin dekat. Adoiiii....Selama berdemam, apa pun saya tak buat. Yelah orang demam. Dah kebah ni, nak cari mood pun susah. Mood kelaut. Saya dok kalut tengok mende-mende bawah ni. Ini teraphy saya ni. Insyaallah, jika semuanya ok, harap saya dapat seperti yang saya mahukan. Amin...Jom jenguk!

Antara ruang tamu yg saya boleh cedok untuk rumah saya di * teeettttt*..Insyaallah


Ruang seperti ini pun menjadi pilihan saya

Pilihan ruang kitchen yg kecil sebab rumah yg saya duduk sekarang saiznya lebih kurang begini. Boleh juga saya jadikan idea untuk meriasnya

Add caption

Ini pun boleh digunakan untuk rumah di * teetttt*





Antara ruang bedroom yg saya impikan



Pilihan berani dan menyegarkan

Add caption

2 comments:

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998