Wednesday, 19 October 2011

Pitam Dengar Lagu. Korang Penah Rase?

Korang penah tak rasa pening, loya? Mestilah kan. Loya-loya peknen. Pening kepala sebab demam. Pening kepala nampak darah. Ye tak?? Loya tengok makanan yg ewwwww...Penah tak korang pening dan loya-loya bila dengar lagu? Haaaa..Saya angkat tangan kalo korang seme tak de rasa cenggitu.

Kengkadang kalau saya suka dengan melodi sesuatu lagu, saya akan ulang-ulang sampai jemu. Ni penyakit namanya.

Kot kalo penyanyi yg nyanyikan lagu tu secara live soh repeat sampai riban kali, mau dia sound..'ko dah lama idop ke?' hehehe...Ada satu lagu dulu Mamat exist nyanyikan. untukmu Ibu...Masa tu saya sekolah menengah tingkatan 3 kot. Saya ulang dengar berpuluh kali tiap hari. Sekarang ni kalau saya dengar balik, saya rasa nak pitam, nak muntah pun ada. Siyes, saya tak tipu. Lagi satu lagu hindi cite Maan. Hero amir khan. Tadi saya gatal nak dengar. Hasilnya, saya rasa nak muntah. Sekarang ni rasa nak pitam. Hadoiii.....Tak larat nak masak malam cenggini. Hehehhehehe.....Moahahahah....

Kenapa eik? 

Adakah otak saya tak mampu lagik nak simpan memori untuk lagu yg sama? Mana taknya kalau 800 juta kali mainkan lagu yg sama...hehehehhe...Ada sapa boleh tolong jawab?

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998