Misterinya Kisah Hati


Lagu kisah hati dah lama meletop-letop. Tapi saya masih tak jemu dengan video klip lagu ni. Saya rasa heronya saaangat la macho (bukan hensem), sangat romantik, sangat tinggi kasih sayangnya..menonton vedio klip ni saya dapat rasakan betapa pedihnya perpisahan. Betapa tersiksanya menyimpul rapi cinta. Wahh!! Serius, saya dapat merasakannya..Berdasar pengalaman? Hahaha....Mungkin..Lirik lagu ini sudah mampu menterjemah perasaan.

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku

Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini... di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Comments

Popular Posts