Follower

Saya amat menghargai pengunjung yang membaca tulisan saya yang kadang ntah apa-apa. Tak kira la yang dah joint walau tak tinggalkan komen atau pun yang tak join, takat baca mungkin lebih suka mengintai-ngintai. Yang tinggalkan komen tu lagilah saya gembira berganda-ganda umpama tulisan kita ada jugak la yang sudi membaca. Bukanlah yang tak tinggalkan jejak tu maknanya tak berharga, tapi bila tinggalkan jejak, kan senang nak menurut semula jejak. Paham ke apa saya tulis? hahah..Belasahlah.

Harini saya perasaan follower saya bertambah seorang dari 38 kepada 39 orang. Walau saya tak berapa perasan siapa follower saya yang baru, saya ucapkan selamat datang. Kepada semua follower yang membaca tulisan saya, terima kasih membaca. Terima kasih dengan komen anda. Follower saya memang tak ramai, tapi walau seorang saya tetap hargainya. Selamat membaca!!

Comments

  1. sama2.... mari kita kembangkan pengetahuan melalui blog.

    ReplyDelete

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

Popular Posts