Sunday, 8 January 2012

Follower

Saya amat menghargai pengunjung yang membaca tulisan saya yang kadang ntah apa-apa. Tak kira la yang dah joint walau tak tinggalkan komen atau pun yang tak join, takat baca mungkin lebih suka mengintai-ngintai. Yang tinggalkan komen tu lagilah saya gembira berganda-ganda umpama tulisan kita ada jugak la yang sudi membaca. Bukanlah yang tak tinggalkan jejak tu maknanya tak berharga, tapi bila tinggalkan jejak, kan senang nak menurut semula jejak. Paham ke apa saya tulis? hahah..Belasahlah.

Harini saya perasaan follower saya bertambah seorang dari 38 kepada 39 orang. Walau saya tak berapa perasan siapa follower saya yang baru, saya ucapkan selamat datang. Kepada semua follower yang membaca tulisan saya, terima kasih membaca. Terima kasih dengan komen anda. Follower saya memang tak ramai, tapi walau seorang saya tetap hargainya. Selamat membaca!!

1 comment:

  1. sama2.... mari kita kembangkan pengetahuan melalui blog.

    ReplyDelete

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998