Update : Project Awesome - Update : 30/1/2012


Posting saya semalam pasal PROJECT AWESOME kan?? Saya dengar penyertaan dah ramai dan yang paling best pagi tadi dapat respond dari Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussin melalui twitternya. Awesome kan? Dan saya difahamkan oleh BFF saya yang ada ramai lagi yang akan mereka approach untuk menyertai project ini. Dan..Kalau korang semua nak mana-mana selebriti menyertai project ni pun just name it. Mereka akan cuba sedaya upaya mereka untuk mengajak selebriti yang korang nakkan. Hei! Imran ajmain pun turut respond  taw..Haa...Fun right? Apa lagi?

Saya dah mulakan menangkap untuk PROJECT AWESOME pagi tadi. Mangsanya adalah opismet lah kan. Dengarnya jugak PROJECT AWESOME ni jugak akan di sambung tarikhnyake 12 Februari 2012 sebab penyertaan yang sangat menggalakkan. Awesome kan?? BFF saya pun gigih snap picture makcik cleaner indon kat opis saya taw!! :P

Hasil tangkapan saya pagi tadi..Esok masih ada lagi!















Updated 30/1/2012:
with Author Damya Hanna

Singgah Petronas terus sambar!

Staf Ayam Penyet IOI Mall






Tengah main badminton, terus sambar lagi hadek2 ni





















Comments

Popular Posts