Friday, 17 February 2012

HB Jatuh!

Just receive a call from the doctor at the hospital Serdang. The scope of the procedure to be done again because of the concern has spread to other parts!!

Sample yang di hantar ke lab Hospital Serdang menunjukkan sesuatu. HB dia jatuh kepada 7.9 sedangkan bagi seorang lelaki normal 11. 00 (exactly tak ingat). Untuk mengesahkan, dia harus melalui prosedur sekali lagi. Monday dijadualkan warded dan prosedur dijalankan pada hari selasa.

Aku yakin, ada ruang ada peluang untuk kami. Masih banyak usaha yang aku boleh lakukan dan aku akan hanya berserah setelah usahakan semuanya.

Ya Allah! Kau permudahkanlah dan ringankanlah urusan hambaMU ini. Aku redha dengan ujianMU. 

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998