Hepatitis B dan Hilang Berat

Pagi ni tak dapat menemankan dia ke hospital. Lagipun katanya hanya ambil sample darah dan buat appointment untuk 2nd scope. 

Tapi tiba-tiba dapat news yang terkini HEP B dah mula aktif semula. Hmm..Setahun lepas, dia langsung tak follow up HEP B sebab katanya dia rasa ok. Berkenaan HEP B ni aku dah tau lama, puas jugak mulut ni bebel untuk follow up. Entahlah, dah jadi macam ni, aku redha je.

Pagi-pagi lagi terima sms 'lost weight 3kg'. Aku akui seleranya semakin berkurang. Tak sampai 3 minggu dah turun 3kg. 'Baguslah! Takyah la B sibuk nak diet macam selalu..:)' Aku sekadar bercanda menyedapkan hatinya sedangkan hati aku sendiri rungsing.

Next scope pada 24 Februari 2012. Kali ini prosedurnya agak panjang sedikit daripada biasa. Harap-harap semuanya dipermudahkan. Amin




Comments

Popular Posts