Saya Sangat Jeles

Orang dah lama post blog tru email, walau saya dah lama tau, tapi saya baru teringin nak buat. Kes terjadi bila signal internet rumah saya macam siput. Alternative post melalui email henpon cap ayam. Tapi yang tak bestnya, posting blog takleh nak edit2. Semuanya yang basic jek. Tapi jadilah dari tak terupdate langsung belog tu.

Posting saya sebelum yg ni saya gunakan email enpon cap ayam. Sedeyyyhhh!!!

Pagi ni saya baru baca update belog Kak Lya pasal SGN. Dah lama teringin dah SGN tu, tetiba kak Lya pulak dah rembat satu. Ouh! Sangat jeles hoccay..Hahhahaha..Pastu lak saya nampak dia post edit2 pasal SGN. Double trouble saya jeles. Muhahahhaaa....Tapi ini jeles membina tau sebab saya akan selit duit singgit sehari kat bawah tikar nak beli enpon! Hahahha....Tapi takpelah, ada rezki nanti saya rengek..Hahhaa...Buat masa sekarang biarlah membeli ukur di baju sendiri dan ikut kemampuan. Membeli ikut kemampuan dan keperluan. Henpon cap ayam saya boleh pakai lagik..:)

Eh! Sifat jeles tu buruk huduh. Jangan tiru. Kak Lya pesan tiru yang baik jek, yang buruk lempor jauh2..(eh! Kak Lya tak cakap lempor jauh2, saya jek mengumpamakan. :P)

Nota: Patutlah Kak Lya jual bekberi dia, rupanya rembat SGN. Huaaa hebak!!!

Comments

  1. sori la terlambat komen. Sekali baca, baca 10 entry terus!!! Hehehehehe memang mavelles SGN tu....

    ReplyDelete

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

Popular Posts