Happy Birthday Pak Incek & Kak Ngah


Saya malas nak update blogspot. Saya tak tau mood kenapa mungkin sebab aktiviti penuh minggu lepas. Saya tepek gambar je lah dari sambutan awal sehari hari lahir Pak Incek yg ke 32 yang jatuh pada ahad 29/1/2011 dan anak buah saya yg ke 5 tahun pada 20/1/2012. Diaorang ni kepala memang ngamlah! Sebab tu birthday mereka kami sambut serentak. Saya akui tak mampu nak berbelanja seperti Pak Incek yang meraikan sambutan hari lahir saya. Setakat saya memasakkan laksa johor, nuget dan sosej, nasi ayam, pengat pisang, cempedak goreng hasil dari adik saya di klang, cake dari adik saya di Putrajaya dan cukup meriah dengan dimulakan dengan bacaan doa selamat oleh abah saya. Selalunya setiap majlis doa selamat rumah kami, Pak Incek lah yang akan jadi juru baca doa tapi sebab majlis Pak Incek kenelah orang lain take over kan...:P 
Meriah jugaklah sebab adik siap beli sembur2 dan sembur kepala semua orang! hahaha





Inilah birthday boy & Girl. Heheh


I Love u Soooo much dan semoga kasih sayang kita kekal ke akhir hayat. amin



Comments

Popular Posts