Wednesday, 5 December 2012

MAL vs SINGAPORE

Sejak² demam Piala AFF Suzuki, saya pun tak ketinggalan. Tak pernah² datang nak menyokong pasukan Harimau Muda ke, Harimau Malaya ke walau bermain di Stadium Bukit Jalil, tetiba sekarang mood macam lain. Macam semangat berkobar².

Tapi serius, kalau dah kat stadium tu, semangat lain macam pulak. Macam ghimau lah katanya. Takyahla tulis panjang² layan gambar sudah.


Game Laos vs Indonesia

Kesayangan bukan main semangat lagi

Mak abah pun ikut jugak. Masa ni tak ramai orang lagi. Lagipun game petang tu antara Laos vs Indonesia. By the time 7.30, terus sesak. WAlau game Mal vs Spore start 8.45 malam

Malaysia Boleh!!


Penyokong cilik serba kuning

Zarif and babah

Ibu mengandung pun ikut sama

Thanks to kawan Pak Incek yang bagi tiket free setiap kali perlawanan Malaysia. Kompem la berjemaah datang lagi




No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998